І засідання.Вересень.
Мета: вивчити основні нормативні документи; обговорити план роботи методичного об’єднання на 2017–2018 навчальний рік; проаналізувати навчальні програми, підручники.
Форма роботи: методична сесія.
1. Обговорення та затвердження плану роботи МО природничо-математич-ного циклу на 2017–2018 н. р.
2. Опрацювання інструктивно-методичних матеріалів Міністерства освіти і науки України щодо організації навчально-виховного процесу, ведення класної документації.
3. Ознайомлення з наказами.Про особливості викладання предметів природничо-математичного циклу у 9 класі за новим Держстандартом.
4. Методична консультація: ознайомлення з єдиними вимогами щодо ведення шкільної документації.
5. Обговорення та затвердження тем, над якими працюватимуть члени МО у 2017–2018 н. р.
6. Ознайомлення з планом проходження курсової перепідготовки та атестацією вчителів.
7. Підготовка календарних планів.
Завдання членам МО:
-опрацювати інструктивно-методичні листи, програми, підручники, зошити та посібникиз предметів природничо-математичного циклу;
- підготувати повідомлення з питання «Впровадження нових освітніх технологій на уроках інформатики»;
- зробити вибірку педагогічної літератури з теми «Особливості викладання предметів природничо-математичного циклу у 9 класі за новим Держстандартом».
Робота між засіданнями:
· скласти календарне планування на І семестр 2017–2018 н. р.;
· оперативна методична нарада про оформлення та ведення шкільної документації;
· оперативна методична нарада «Особливості викладання предметів природничо-математичного циклу у 9 класі за новим Держстандартом».
ІІ засідання.Жовтень.
Професійне зростання вчителя
Мета: актуалізувати питання про використання інноваційних технологій на уроках; створити умови для поглиблення знань педагогів щодо надання підтримки учням; удосконалення знань про використання інтерактивних методів роботи у структурі уроку; розвивати комунікабельність; виховувати інтерес до самовдосконалення.
Форма роботи:ярмарок ідей
1. Застосування творчих завдань з метою формування в учнівтворчогомислення на уроках математики.
2.«Впровадження нових освітніх технологій на уроках інформатики».
3.Обмін досвідом, обговорення.
Практикум:
Створення блогів засобами Blogger
Стан наповнення блогу МО
Завдання членам МО:
-працювати над самоосвітою і професійним самовдосконаленням вчителя;
- дотримуватись вимог до оформлення кабінетів; ТБ в кабінетах.
Робота міжзасіданнями:
·Підготувати виступи Використання мультимедійних технологій на уроках фізики;ІКТ в роботі вчителів біології.
· Підготовка учасників ІІ етапу предметних олімпіад
· Участь у Всеукраїнських конкурсах (Геліантус, Бобер);
· Ознайомлення з новинками педагогічної преси та навчальної літератури
ІІІ засідання.Січень-березень.
Використання сучасних методів навчання на уроках предметів природничо-математичного циклу Розвиток інтересу до вивчення предметів
Мета: обговорити оптимальні засоби, методи та форми взаємодії вчителя й учня, які сприяють розвитку пізнавальної активності; розширити знання педагогів про використання навчальних проектів на уроках; розвивати інтерес до самовдосконалення педагогів.
Форма роботи:круглий стіл
1. Шляхи формування в учнів мотивації до навчання
2.Використання мультимедійних технологій на уроках фізики.
3. ІКТ в роботі вчителів біології (з досвіду роботи).
4. Обговорення, обмін досвідом.
Практикум:
Створення сайтів засобами Google;
Аналіз результатів предметних олімпіад; оцінка роботи з обдарованими дітьми.
Особливості роботи вчителів природничо-математичного циклу в ІІ семестрі, внесення коректив у планування.
Завдання членам МО:
-Опрацювати нові електронні посібники рекомендовані для використання у навчальному процесі з математики, біології, географії, хімії, фізики, екології тощо, їх практичне застосування.
-Проведення відкритих уроків та позакласних заходів
Робота міжзасіданнями:
· підготувати виступ «Формування в учнів навиків самостійного пошуку інформації під час викладання географії»
· скласти календарне планування на І семестр 2017–2018 н. р.;
· оперативна методична нарада про підсумки участі учнів у ІІ (районному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад.
· Участь у Всеукраїнських конкурсах (Колосок, Кенгуру)
Бібліографічний огляд фахових видань.
IV Засідання. Квітень-травень.
Проблема розвитку творчості вчителів та учнів
Мета: зробити аналіз проблем розвитку творчості вчителів та учнів на уроках природничо-математичного циклу; удосконалити знання про ІКТ та обговорити раціональне використання мультимедіа й інтернету на уроках.
Форма роботи:педагогічна майстерня
1. Формування в учнів навиків самостійного пошуку інформації під час викладання географії
2. Розвиток творчого потенціалу школярів через науково – дослідну роботу
3.Аналізучастіучнів у предметних конкурсах .
4. Творчий звіт вчителів з проблеми самоосвіти.
5.Панорама методичних перспектив. Обговорення пропозицій щодо планування роботи методичного об’єднання на наступний навчальний рік
6.Організація та проведення державної підсумкової атестації з предметів та підготовка до ЗНО
Використання он-лайнових технологій Google дляорганізації навчально – виховного процесу
Аналіз позакласної роботи за рік.
Аналіз роботи МО за рік
Завдання членам МО:
-Проведення ДПА у поточному н.р.;
-Моніторингякостіосвіти.
Робота міжзасіданнями:
· Пропозиції щодо проведення навчальних екскурсій.
· Підготовка та затвердження тексті в контрольних робіт, матеріалів ДПА